ZACZNIJ PRACĘ W ZŁOTYM MIEJSCU!
Zobacz kogo aktualnie szukamy i aplikuj do Złotego:
Dyrektor Operacyjny
Złoty Klucz – prestiżowa marka cukiernicza z ponad 20-letnią historią na rynku lokalnym, synonim rzemieślniczego charakteru i jakości oraz nowoczesnego podejścia do komunikacji marketingowej – poszukuje osoby, która w sercu naszych codziennych działań i rozwoju zrealizuje swoje ambicje zawodowe.
Jako Dyrektor Operacyjny, staniesz się kluczową postacią w dalszym skalowaniu firmy, wspierając realizację strategii właścicieli i zapewniając synergię między naszymi zespołami operacyjnymi.
Twój zakres obowiązków
- Realizacja strategii firmy w zakresie skalowania i wzrostu przychodów we wszystkich liniach biznesowych i segmentach klientów (B2C, B2B),
- Operacyjne zarządzanie integrujące współpracę zespołów wszystkich obszarów naszej organizacji,
- Ścisła współpraca z zarządem i managerami liniowymi produkcji, punktów sprzedaży detalicznej cukierni, obsługi kanałów sprzedaży do firm oraz restauracji w zakresie wdrażania celów strategicznych i bieżącej realizacji planów operacyjnych,
- Monitorowanie i optymalizacja procesów operacyjnych (produkcyjnych, logistycznych, HR, sprzedaży, marketingu),
- Wsparcie w rozwijaniu i wdrażaniu polityk HR, systemów motywacyjnych i planów rozwoju pracowników,
- Tworzenie standardów operacyjnych, które wspierają ekspansję firmy przy zachowaniu DNA marki,
- Dbanie o kulturę organizacyjną opartą na zaufaniu, zaangażowaniu i pasji do jakości.
Nasze wymagania
- Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym (preferowane: gastronomia, retail, produkcja spożywcza),
- Doświadczenie w skalowaniu biznesu oraz pracy w środowisku wielozespołowym,
- Umiejętność pracy zarówno strategicznej, jak i operacyjnej,
- Dojrzałość menedżerska, empatia i umiejętność budowania relacji,
- Silne zdolności analityczne i organizacyjne,
- Elastyczność i otwartość na pracę w dynamicznym, szybko rozwijającym się środowisku,
- Znajomość rynku gastronomicznego będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- Realny wpływ na kształtowanie przyszłości jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek cukierniczych w regionie,
- Atrakcyjne, progresywne wynagrodzenie uzależnione od realizacji KPI,
- Możliwość pracy hybrydowej, pakiet benefitów (karta multisport, ubezpieczenie zdrowotne), auto firmowe,
- Możliwość realizacji własnych pomysłów i prowadzenia projektów strategicznych na szeroką skalę,
- Partnerską współpracę z zarządem i dostęp do zasobów umożliwiających wdrażanie ambitnych projektów oraz rozwój własnych kompetencji.
Warunki finansowe: Kontrakt B2B w pełnym wymiarze, 12.000-20.000 zł netto
Cukiernik
Dołącz do zespołu Złotego Klucza! Jako cukiernik będziesz częścią zespołu, który tworzy wyjątkowe słodkości, podbijające serca naszych klientów. Nasza cukiernia jest znana z wyrobów przygotowywanych według tradycyjnych receptur oraz z autorskich deserów, które zachwycają smakiem i estetyką.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku cukiernika (mile widziane w restauracji lub cukierni)
- Pasja do tworzenia wyjątkowych deserów i umiejętność pracy z detalem
- Znajomość tradycyjnych i nowoczesnych technik cukierniczych
- Kreatywność i zaangażowanie w rozwój naszej oferty cukierniczej
- Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja własnej pracy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej cukierni z wieloletnią tradycją
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
- Realizację kreatywnych projektów i współpracę z zespołem profesjonalistów
- Zniżki na firmowe produkty oraz miłą atmosferę pracy
Jeśli uwielbiasz piec i chcesz rozwijać swoje umiejętności w miejscu, które ceni jakość i pasję, Złoty Klucz czeka właśnie na Ciebie! Prześlij swoje CV i pokaż nam, co potrafisz stworzyć.
Piecowy
Dołącz do zespołu Złotego Klucza! Jako piecowy będziesz częścią zespołu, który tworzy tradycyjne wypieki, zachwycające smakiem i jakością. Nasza cukiernia jest znana z autentycznych receptur i doskonałości, które wyróżniają nasze produkty na rynku.
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – szczególnie mile widziane w przygotowywaniu ciast pieczonych i tradycyjnych wypieków
- Pasja do cukiernictwa i dbałość o szczegóły
- Znajomość tradycyjnych receptur oraz nowoczesnych technik pieczenia
- Umiejętność pracy w zespole oraz zaangażowanie w tworzenie produktów najwyższej jakości
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie tradycyjnych wypieków, takich jak rolady biszkoptowe, makowce, bułeczki, serniki oraz szeroka gama ciast pieczonych
- Dbałość o najwyższą jakość oraz smak przygotowywanych produktów, z uwzględnieniem autentyczności i doskonałości zgodnie ze standardami Złotego Klucza
- Przestrzeganie tradycyjnych metod pieczenia oraz nowoczesnych technik, które wyróżniają nasze produkty na rynku
- Współpraca z zespołem w celu zapewnienia ciągłości i jakości produkcji w oparciu o autentyczne receptury i lokalne składniki
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w prestiżowej marce z wieloletnią tradycją
- Możliwość doskonalenia umiejętności pod okiem mistrzów cukiernictwa
- Pracę w przyjaznym środowisku i zespole pasjonatów sztuki cukierniczej
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia i możliwość realizacji własnych pomysłów
Jeśli cenisz jakość, pasję i tradycję w pieczeniu, Złoty Klucz czeka właśnie na Ciebie! Prześlij swoje CV i dołącz do naszego zespołu!
Specjalista ds. księgowości
Złoty Klucz to marka z ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku lokalnym. Jako sieciowa cukiernia jesteśmy producentem wysokiej jakości rzemieślniczych wyrobów cukierniczych, które sprzedajemy zarówno poprzez detaliczną sieć własną, jak i we współpracy z lokalnymi placówkami gastronomiczno-cukierniczymi. Prowadzimy także sprzedaż hurtową naszego asortymentu, obsługę imprez okolicznościowych, w tym wesel z szeroką ofertą tortów a także słodkich stołów. Złoty Klucz to także restauracja, oferująca usługi gastronomiczne w koncepcie all-day-brunch i z ekskluzywną ofertą kolacji degustacyjnych i imprez okolicznościowych.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu, praca od poniedziałku do piątku, komfortowe warunki biurowe,
- możliwość rozwoju zawodowego, poprzez pracę w wykwalifikowanym zespole z główną księgową, specjalistą ds. kadr i płac i wsparciem bieżącym biegłego rewidenta
Nasze wymagania:
- minimum kilkuletnie doświadczenie w pracy w księgowości w zakresie obsługi podmiotu/-ów na tzw. pełnej księgowości; mile widziane doświadczenie w prowadzeniu podatkowej ewidencji uproszczonej,
- znajomość przepisów PIT, CIT, VAT, ZUS w zakresie niezbędnym do obsługi księgowej podmiotów gospodarczych,
- obsługa programów pakietu MS Office,
- mile widziana znajomość programów FK SAGE Symfonia/PKPiR SAGE, RESET R2Płatnik, płatnik ZUS,
- mile widziana znajomość zagadnień kadrowych,
- mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Warunki finansowe: umowa o pracę w pełnym wymiarze, 5.000-7.000 zł brutto